Stížnosti
Jako klient finančního trhu máte v souladu s předpisy právo podat reklamace ve Vámi zvolené formě.
Co by měla reklamace obsahovat?
název společnosti, DIČ a kontaktní údaje, a v případě fyzické osoby: jméno a příjmení, rodné číslo a kontaktní údaje
- číslo smlouvy
- popis předmětu reklamace
- očekávání, jak bude reklamace vyřešena
Termín pro odpověď
Reklamace jsou posuzovány nejdéle do 30 dnů od data jejich přijetí.
Ve složitějších situacích, které znemožňují vyřízení reklamace a poskytnutí odpovědi ve výše uvedené lhůtě, Vás budeme informovat o dalším postupu.
Odpovědět
O výsledku reklamace budete informováni na adrese uvedené ve Vaší reklamacji:
E-mailem
E-mailem, pokud jste s touto formou kontaktu souhlasili
Poštovní
Doporučenou poštou (uveďte adresu, kde Vás pošťák najde)