Stížnosti

Jako klient finančního trhu máte v souladu s předpisy právo podat reklamace ve Vámi zvolené formě.

Co by měla reklamace obsahovat?

  •  název společnosti, DIČ a kontaktní údaje, a v případě fyzické osoby: jméno a příjmení, rodné číslo a kontaktní údaje

  • číslo smlouvy
  • popis předmětu reklamace
  • očekávání, jak bude reklamace vyřešena

Termín pro odpověď

  • Reklamace jsou posuzovány nejdéle do 30 dnů od data jejich přijetí.

    Ve složitějších situacích, které znemožňují vyřízení reklamace a poskytnutí odpovědi ve výše uvedené lhůtě, Vás budeme informovat o dalším postupu.

Odpovědět

O výsledku reklamace budete informováni na adrese uvedené ve Vaší reklamacji:

E-mailem

E-mailem, pokud jste s touto formou kontaktu souhlasili

Poštovní

Doporučenou poštou (uveďte adresu, kde Vás pošťák najde)